gry dla dzieci auta

gry dla dzieci auta

Jak reklama online ewoluowała tak i formatów, mamy teraz nowszych formatów rich media tzw ponieważ oferują one bogatsze doświadczenie użytkownika. Formaty te są podobne do reklam telewizyjnych i często mają interaktywny element, który pozwala użytkownikom na interakcję z reklamą. To może być tak proste, jak otwarcie okna, aby odsłonić produkt lub bardziej skomplikowanych wdrożeń, gdzie można sprawdzić, czy noce są dostępne bezpośrednio na banerze. Forrester Research przewiduje, że Rich Media zacznie mieć pierwszeństwo nad poszukiwań w roku 2007. Te bogate banery medialnymi są na drugim końcu spektrum marketingu online z prostego Pay Per Click reklam tekstowych i oferują możliwość wysyłania przekonujące wiadomość i pozwalają na poziom interakcji że po prostu nie był dostępny w poprzednich medium. Prawdziwym kluczem jest maksymalizacja na potencjale do tworzenia naprawdę markowych doświadczeń, które pozostawiają klientowi pozytywnym uczuciem.

Rich Media i formatów Banner

Istnieje wiele popularnych formatów, które firmy pracują z:

banery wideo – coraz więcej ludzi ma szerokopasmowego i prowadzenie filmy ciągu banerów jest super do biegania zwiastunów lub ponownie stosując reklamę telewizyjną.

Nakładki – działa transparentnie na górze stron treści.

Rozwijane – banner, który rozszerza się, gdy użytkownik wprowadza swój kursor myszy nad nim.

gry dla dzieci auta

Pełnoekranowe – pełna strona, która wyświetla reklamy przed zawartością strony ładunku.

banery transakcji – umożliwienie pełnej rezerwacji, kontrola lotu, transakcje e-commerce prosto z hasłem.

Dynamicznie generowane – gdzie ładunki banner często zmieniających się danych, takich jak stopy procentowe w banku lub kursów.

Interaktywny – umożliwienie interakcji z reklamą doświadczyć markę.

Interakcja

Kluczową zaletą online jest możliwość interakcji z kampanii.
Artykuł napisany przez: